über mich

our team

Our Awesome People

Globally incubate standards compliant channels before scalable benefits

hinter cukin stehe ich

sabin stettler

den spitznamen cukin habe ich von meiner spanischen mutter. wie auch meine erste strickmaschine – und die leidenschaft für mode, Design und Kreation.
Hauptberuflich schlägt mein Herz für die Pädagogik. Wenn cukin Strickwaren herstellt, ist immer auch ein bisschen Pippi Langstrumpf drin.
Cukin streift oft in der Welt herum. Im Norden wie im Süden, immer wieder auf Menorca, am liebsten am und im Meer.
Claro, dass in meinen Kreationen immer mal wieder Marinero-Streifen auftauchen. Streifen machen das Leben doppelt schön.

13

Team Members

Holistically foster superior methodologies without market-driven.

24

Happy Customers

Holistically foster superior methodologies without market-driven.

35

Projects Delivered

Holistically foster superior methodologies without market-driven.

about us

Our Full Stack Developers

Globally incubate standards compliant channels before scalable benefits.

Continually reintermediate integrated processes through technically sound intellectual capital.

Based expertise and cross-media growth strategies. Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing

Learn More

We Are Digital Thinkers

Globally incubate standards compliant channels before scalable benefits.

Learn More